2 Mayıs 2009 Cumartesi

Yıllık Yazısı Generator

Şu dünyada "olsa da yesek" diyebileceğimiz birçok şey içinde benim en çok aradığım şeydir bu. Tahmin ediyorum sadece beni değil, birçok kişiyi de mutlu eder böyle bir aparat. Düşünsenize sizden yıllık yazısı isteyen nice samimi arkadaşınız için ne kadar kıvrandığınızı; bilmemkaç yıllık tanışıklığı, "evet ben seni pek bir iyi tanıyorum, küçüklüğünü de haylazlıklarını da bilirim kerata, keh keh keh" havalarında bir yazıyla taçlandırma uğraşlarınızı vs... Sizce de lazım değil mi böyle bir araç?

Çorbada bizim de tuzumuz bulunsun o zaman. Gelin bu aparatı modelleyelim, bunu günün birinde yapabilecek birisine katkımız olsun:

Menü:
Lütfen hangi tür yıllığa yazacağınızı seçiniz:
1- İlköğretim Yıllığı
2- Lise Yıllığı
3- Üniversite Yıllığı

Lütfen cinsiyetinizi belirtiniz:
1- Erkek
2- Kadın

Lütfen yazı yazacağınız kişinin cinsiyetini belirtiniz:
1- Erkek
2- Kadın


Lütfen yazı yazacağınız kişinin adını belirtiniz:
..........


Lütfen yazı yazacağınız kişiyle olan samimiyetinizi belirtiniz:
1- Kankam o, cnm o bnm :))))
2- İçtiğimiz bira ayrı gitmez.
3- Orta halli
4- Bir platoniklik sözkonusu
5- "Yıllık yazısı yaz" diye başımın etini yemese yazmazdım.
6- Psikopatım ben, tüm dünyaya yıllık yazısı yazıcam.

"Yıllık yazısı yazmaktan nefret ederim / yıllık yazısı yazmayı beceremem" seçeneği eklensin mi?
1- Evet, aynı ben.
2- Gerek Yok

Yazı aşağıdadır:
"Neşesine kurban olduğum .........., umarım yüzündeki o gülümseme hiç azalmaz. Hatırlar mısın hani, ......"

2 yorum:

Yiğit Arda Türkoğlu dedi ki...

bunu icat edenin kırk yıl kölesi olurum

Gizem dedi ki...

Allah belanı vermesin. Yazma lan, yazma.
"Düşünsenize sizden yıllık yazısı isteyen nice samimi arkadaşınız için ne kadar kıvrandığınızı; bilmemkaç yıllık tanışıklığı, "evet ben seni pek bir iyi tanıyorum, küçüklüğünü de haylazlıklarını da bilirim kerata, keh keh keh" havalarında bir yazıyla taçlandırma uğraşlarınızı vs... "
Geberme e mi.