1 Mayıs 2009 Cuma

Bilgisayarın kekeme olması,

sahibine terbiyesizliğin dik alasını yapmasıdır.

benim cefakar acer'imden böyle şeyler beklemezdim; ama bir süredir şaşırtıyor beni. önce kanser oldu, ekranı gözlerimin önünde gün be gün eridi; ekran nakli yaptırmak zorunda kaldım (öeehh!); haliyle tuzlu oldu. adaptörü en amansız teknoloji hastalığı temassızlık'a yakalandı, onu da değiştirdik.

şimdi de karşıma geçmiş (utanması yok - benden sana selam olsun Tarkan) kekeliyor resmen; bir mp3 dinleyemez, bir film/dizi izleyemez, facebook'ta komik olduğu iddiasıyla post'lanan videolara gülemez oldum. muhtemelen hard diskinde bir sorun var; ki bir laptop'un hard diskinde sorun olması tuzlu bir derman müjdeleyen bir durumdur.

neyse, konu aslında bilgisayarımın kekeme olması değildi. bilgisayarım kekemeleştikçe ben de teac marka mp3 player'ımdan müzik dinler oldum. hatta ev arkadaşım subutay'ın polen marka hoparlörleri ile çok uyumlu oldu çinli teac'ım. mp3 player'ımda en çok neleri dinlediğimi düşününce şöyle bir sonuçla karşılaştım:

Albümler:
  • Dave Matthews Band - Crash (özellikle #41) , Before These Crowded Streets (özellikle Crush)
  • Bülent Ortaçgil - Benimle Oynar Mısın (özellikle'si yok, her şarkısı ayrı güzel)
  • Diana Krall - Live in Paris (takılın kafanıza göre)
Fark ettiğiniz üzere alabildiğine demode bir insanım; yenilik namına hiçbir şey mevcut değil. Ama siz yukarıdaki albümleri bir ihtimal dinlemediyseniz bir zahmet açın dinleyin.

1 yorum:

remzi dedi ki...

ucuzladı harddiskler 100 milyona falan bulabilirsin sanırım. hele IDE falan sa arabirim iyice ucuz