27 Ağustos 2008 Çarşamba

Garacabey'de Garaca Giren Araç

Ya Keşan Birlik'tir, ya da Çağlar Turizm'e ait bir araçtır. Yani Türkiye yollarındaki en kötü otobüs firmalarının araçlarıdır. Blog'a neden böyle bir giriş yaptığımı ben de bilmiyorum; ama şu kadarını söyleyeyim üşenmezsem Trakya menşeili otobüs firmaları hakkında bir yazı yazmayı planlıyorum.

Sözün kısası, evet, Keşan'dan geldim. Staj bittikten sonra bir miktar dolaştım, üzerinize afiyet bir miktar tatil yaptım; ondan oldu böyle. Tatile bir miktar mola verdim, şimdi ana ocağı Bursa'dayım. Cuma gününden sonra tatile kaldığım yerden devam edeceğim.

Arkadaş, bu tatil boyunca fark ettim ki bebeklerle iletişimim günden güne irtifa kaybetmekte. 0-2 yaş arası bebekler beni gördükleri anda basıyorlar yaygarayı. Bu duruma kendimce bir açıklama da buldum; ama yine de huzursuzum.


Şu sıfata baksanıza allahaşkına, bebeklerin ağlamalarında benim tipimin de çok büyük etkisi var. Yavrucaklar bir bakıyor saçlar uzun; bir bakıyor bıyık ve sakal var. Biraz garipsiyorlar haliyle, hilkat garibesi gibi görünüyorum onların gözlerinde. İşte bu yüzdendir ki, acilen bebeklerle aramı düzeltmemi sağlayacak bir kurs arıyorum. Çok üzülüyorum yahu.

Bu arada bu yazın hit şarkısı asırlık pop duayenimiz Serdar Ortaç'tanmış. Şarkının adı "Şeytan" imiş. Allahım böyle iğrenç şarkı olmaz yahu, geçen sene Ferhat Göçer bile daha iyiydi valla. Çekilecek ızdırap değil valla bu şarkı.

"Bu gönül her şeye aç değil,
Doyuracak mı bilen yok..."

Birisi bana şu sözlerdeki anlam derinliğini açıklasın lütfen, vallahi anlayamıyor ve bir o kadar üzülüyorum.


Tatilden döneyim, açıköğretim bütünlemeleri ile cebelleşeceğim. Yukarıda da başarı tablomu görüyorsunuz. Açıköğretim yönetimi, sınava girmeyenlerin içine şeytan girdiğini düşünüyor olacak ki sınava girmeyince 666 yazıyor ilgili hanede.

Hadi hayırlısı...

Hiç yorum yok: