29 Ağustos 2008 Cuma

88 km/h hız limiti olan blog yazısı

Şu an yazmakta olduğum blog yazısıdır çünkü Kamil Koç Turizm'in bana sunduğu (evet sadece bana, allah allah) Rahat servisi ile yolculuk yapmaktayım. Bursa - Antalya yolunda gitmekteyim. Af buyurun rahat biraz dürttüğü için yolculuk yaparken blog yazısı girmek gereği hissettim. Öndeki yolcu koltuğunu hunharca indirmeseydi daha uzun yazabilirdim hatta, göbeği sıkıştıran bilgisayar ile performans ister istemez düşüyor.

Çok özendim uçakta, trende, otobüste, bisiklette vs. internete giren insanlara, ben de böyle deneyeyim dedim. Belki daha çok ilham gelir böyle, bilemiyorum. İlham gelse bile gınanın geldiği noktaya kadardır yazım, o yüzden allah büyük diyorum.

Genelde Cem Yılmaz yapar böyle girişleri, hiç de sevmem aslında. Stand-up'larında insanları nasıl güldüreceği, ne kadar para kazandığı ile ilgili bilgiler zamanın 1/3'ünü çalar bile. Siz de pastanın üçte birlik bölümünde sırıtmazsınız. Bizim blog da öyle bir şey oldu, affedin kırk yılın başında böyle yapıyorum.

Diyeceğim o ki arkadaş, iyi ki Dünya Türk değil. Yoksa dünyanın her bir köşesinde, ne bileyim bir Miami'de, bir Kuzey Buz Denizi'nde falan, Akvaryum Koyu diye bir şey olurdu. Türkiye'nin her kıyısında bir Akvaryum Koyu'na rastlamak mümkün. Sanırsın içerisindeki deniz yaşamı süper: iki yosun, bir iki çipura, birkaç deniz kestanesi; o kadar. Deniz suyu berrak diye (vay be) her koyun adı Akvaryum Koyu oluyor. Tıpkı her tepeye Esentepe, Karatepe, Boztepe; her buruna Akburun, Bozburun, Karaburun dediğimiz gibi. Sözün kısası, isim üretmede bizden beceriksizi yoktur herhalde. Düşünsene koskoca Everest'e Çetintepe, Sarptepe falan derdik. Ümit Burnu olurdu sana bir Bozburun.

Bu arada birkaç belgisiz sıfat/zamiri ile sorunlarım var. Aslında sorunum yok da, bana göre kendisi belgisiz bir nicelik değil; sayısal değeri 3'e eşit. Mesela birisi bana "birkaç denizaltı kap gel" dese banyodan 3 tane kapıp gelirim. O yüzden bana 3-5 tane, efendime söyleyeyim 5-10 tane diyin, o zaman anlarım.

Bu akşamlık da bu kadar. Beni özleyin anacım, baaay! (Olacak, olacak, olacak o kadar...)

3 yorum:

Emir Bey dedi ki...

Allah büyük deyip de küçük harfle yazmanız eksi paun topladı ama rahat ile yolculuğun artı puanları dengeler belki.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.