19 Mayıs 2008 Pazartesi

CAZ KOROSU KONSERI VAR, NEDEN GELMEYESINIZ KI?





Evet, sanırım basligindan yeterince anlasilacagi uzere (hala anlamayanlar varsa onlara yukaridaki resme dikkatle bakmalarini oneriyorum) 20 mayıs sali aksami saat 8'de konserimiz var.

siz de tabii ki buyurup geliyorsunuz, davetlimizsiniz. yani takdir edersiniz ki; siz gelmezseniz, ben gelmezsem; kim gidecek bu konsere? ayrıca hiçbir masraftan kaçınmadık, parası neyse verdik ve istanbul'un dört bir yanini (taksim, etiler, kadıköy, rumelihisarüstü) afisledik.

caz korosu hakkında uzun uzadıya bilgi vermek isterdim ama hazır linkleri varken bir daha çene yormaya ne gerek var di mi? o yüzden bakın bakalım:

http://www.facebook.com/event.php?eid=19360665279&ref=share

1 yorum:

Emir Bey dedi ki...

bizim koromuzun çalışması vardı azizim o yüzden iştirak edemedik,

şimdi diyeceğim çarşamba siz buyrun (yarın yani) türk müziği kulübünün koro konserine ama, gelmediğimden yüzüm yok,

hem de biraz alışkanlık işi insanlar pek sevmiyorlar alışmadığı müziği ısrar etmiyorum ben de,

başarılar diliyorum sana !