27 Ocak 2008 Pazar

Özel Ders Veriyorum; Duyun, Duyurun ya da Duyurtun!

Evet, blog vasıtasıyla ders duyurusu olur mu, bilmiyorum; ama durum böyle. Eğer sizin de özel ders arayan eş-dost-tanıdık-akrabanız varsa bu tarafa yönlendirmekten, duyurmaktan çekinmeyiniz.

Bu blog'u tesadüfen ziyaret ediyorsanız kısa bir önbilgi vereyim. Boğaziçi Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği 2. sınıf öğrencisiyim, Avrupa Yakası'nda olmak üzere özel ders vermeyi düşünüyorum. Daha önce de bu işi yapmışlığım var.

Peki hangi sınıflara ve hangi branşlarda? -Efendim durum şöyle:

Lise 1,2,3,4 okula takviye & ÖSS: Matematik, Geometri, Fizik, Kimya;

İlköğretim tüm sınıflar için: Türkçe, Matematik, Fen Bilgisi;

Boğaziçi Üniversitesi için: CMPE 150, CMPE 160, CMPE 210, MATH 101, MATH 201.

Bunların haricinde de istek doğrultusunda başka branşlar (mesela ilköğretim sosyal bilgiler, lise tarih, Boğaziçi EC 101-102) için de ders verebilirim.

Peki bize ücretten bahset? - Sanırım bir blog yazısında bundan bahsetmem hoş kaçmaz; lakin gayet uygun bir meblağ olduğu söylenebilir.

Nasıl ulaşabiliriz? - Şöyle: kursatduygulu@gmail.com 'a mail atabilir, daha ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merahaba ben melike demir merterde oturuyorum fatih universitesinde bilgisayar okuyorum,c ++ dersini onumuzdeki donem alicam ders almak istiyorum cunku c yi cok zor gectim saniyorum ki c++ daha da zor olacak...

tesekkur ederim

telefonum 5359474697