22 Eylül 2007 Cumartesi

Eti Craks

Yarın sabah kısmetse yurda yerleşiyorum. Yurda yerleşme vesilesiyle bugün ıvır zıvırları ve çantaları toparlama seansı vardı evde.

Geçen dönem sonundaki yurdu boşaltış günü canım hiçbir şey yapmak istemediğinden kettle, tost makinesi, damacana pompası, kablolar r vs. ne bulduysam kocaman bir torbaya tıkmıştım. bugün o torbadan işe yarayacak zımbırtıları ayıklamakla uğraştım.


Görmüş olduğunuz Eti Crax, o torbadan çıktı. Çok çok çok uzun süredir bende olduğunu hatırladım o crax'ın. Nerden ve ne zaman alındığı aklıma geldi, hafızama şaşırdım. Az da olsa kendisi zamana yenik düşmüş, dikkat ederseniz parça pincik olmuş.

Velhasılkelam karnım açtı ve evde de bir şey yoktu, yedim efendim kendisini. Biraz bayatlamıştı ama olsun.

1 yorum:

süley dedi ki...

yarasın:D