8 Eylül 2007 Cumartesi

Açıköğretim Success Toolkit v1.0


Eğer ertesi gün sınavınız var ve siz kırtasiyeye gidip bir kalem edinmeyi akıl edememişseniz, sınav sabahı ilk bakkaliyeden alacağınız johann-faber kurşun kalem-silgi-kalemtıraş üçlüsüne talim etmek durumunda kalırsınız; tıpkı yukarıdaki resimde gördüğünüz gibi.

Bloglarını yeni açanlar için not düşeyim; açıköğretim işletme alıyorum, hatta sınavlar için bir kez dahi olsa kitabı açıp "acaba ne yazıyomuş burda" demediğim için 1.sınıfın 2 dersinden (muhasebe, davranış bilimlerine giriş) kaldım; bugün de muhasebe bütünlemesine girdim.

Aşırı üşengeç bir insan olduğumdan kelli, bu derslere yine pek çalışmadım, dünün hızlandırılmış çalışma sekansı haricinde. Dün kendime matrixvari bir şekilde muhasebe yüklemesi yaptım, 20 üniteyi hafızama kaydettim, boş alanımın yettiği kadarıyla.

Bugün de, yarınki sınava çalışmam gerektiğini varlığımın en hassas noktalarında duyumsamama rağmen yine topu taca atıyorum, günün ilerleyen saatlerinde matrix operatörü başına geçip kendime yükleme yapmayı düşünüyorum.

O değil de, bakkal amcanın silgi diye verdiği şeye resimde bir daha bakmanızı tavsiye ediyorum, normal bir çift göz o silginin ne kadar cici ve alabildiğine pembe olduğunu görecektir; daha dikkatli gözler için söylüyorum, evet, o silginin üzerinde barbie ya da dengi oyuncak bebek resimleri var. işin garibi, silgiyi çok sevdim; sanırım gelecek sene içerisinde mat 201 olsun, cmpe 230 olsun, sınavlarda kullanabilirim.

Bir de, yarın Kağıthane Ekrem Cevahir Çok Programlı Lisesi'nde giriyormuşum sınava. Yerini bilen, ulaşımı hakkında yardım edecek kimseleri insanlık namına göreve davet ediyorum.

Hiç yorum yok: